İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Vodafone Net Skandal Tek Kelimeyle!

2 Temmuz'dan 15 Ekim'e kadar internet hizmetini verebilmesi için 40'a yakın müşteri temsilcisi adet takım lideri ile görüştüm. 30 liralık telefon paketim internet eklemekten 80 90 liraları buldu Fatura tarihi 19 Ağustos 30 Eylül. Daha başka ayrıntılar da var. Oraları da işaretledim faturada. Bana modemi getirişiniz 1 Eylül. Ben de bütün müşteri temsilcilerinin görüşmelerini kaydettim. Modem olmadan ben nasıl internete bağlanacaktım? Kendi hatanız ortadayken benden ücret talep etmek nedir? 1 Eylül 'de gelen modemden sonra 7 Ekim'e kadar Telekom'un port açmasını bekledim. Bir adresi kaydetmekten acizlerle her gece yarım saat kavga ettim. 7 Ekim'de port açılmasına rağmen internet yine bazen günde 2 - 3 müşteri temsilcisi ile görüşmenin sonunda 15 Ekim günü kullanılabilir hale geldi. Faturanın iptali için 17 Ekim başvurdum.

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget