İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

İstanbul Seyahat Otobüste Neye Elime Atsam Arızalı!

21.10.2016 12.20de İstanbul Esenler'den Çanakkale'ye gitmek üzere başka firmadan bilet alacakken otogardaki kişilerin yönlendirmesiyle İstanbul Seyahat'ten biletimi aldım. 6-6 buçuk saatlik yolculuk olması sebebiyle internetlerinin olup olmadığını kişisel ekranlarını sordum hepsinin var olduğunu söylediler ancak kişisel ekranlarda ne film ne müzik hiçbir şey çalışmıyor. Telefonumu şarj etmek için koltuk yanındaki prizi kullanmak istediğimde tabi ki çalışmıyor. İnternetin hala var olduğu iddia edilse de kesinlikle bağlanmıyor. Sürekli seyahat eden biri olarak otobüste pek çok işimi halledecek zaman olarak değerlendiriyorum bu nedenle özellikle firmaya belirttim. Yolculuğum hala devam ediyor ancak tekrar kullanacağımı düşünmüyorum. Baştan yok denilebilirdi ona göre kendimizi ayarlayıp uygun firmadan biletimizi alırdık. Mağdur edilmenin bir anlamı yok.

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget