İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Vodafone Çağrı Merkezi Asılsız Beyan  Söyleyip Mağdur Etti...

19.10.2016'da çağrı merkezi personeli beni arayıp 1000 dk her yöne konuşma 5 GB internet 5000 SMS 39 TL olacağını söyleyince faturalıya geçmeyi kabul ettim. Gün içindede hattım faturalıya geçti ama paketime baktığım zaman 1000 dakika yerine 750 dk olduğunu gördüm. Tekrar müşteri hizmetleri ile görüştüm. Mağduriyetiniz giderilecek dedi ama hala giderilmiş bir şey yok.1. Vodafone beni mağdur etti. 2. Çağrı merkezi personeli asılsız beyan söyleyerek aboneyi faturalı hatta geçirdi.3. Mağduriyet giderilmiyor. 4. Vodafone bu yaptığı dolandırıcılığı başkasına yapmaması için müşteri hizmetleri ile konuştuğunuz zaman böyle bir paket var mı yok mu kontrol edin öyle kabul edin.

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget