İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Türk Telekom Sabit İnternet Hız ve Kopma Sorunları!

Defalarca arıza kaydı açtırmama rağmen geri dönüşler hep bizimle ilgili bir sorun yok hattınızda problem yok şeklinde oldu sürekli kopma ve hız düşmesi yaşıyorum ama müşteri temsilcileri bunu anlamak istemiyor. Yeni modem aldım kablolarımın hepsini değiştirdim yine de sonuç hüsran. Kesinlikle sorun Türk Telekom denen kullanıcı şikayetini umursamayan firmanındır. İş yerimde farklı bir firmanın internetini kullanıyorum bir sorun olmuyor hatta evdeki sıkıntılı internet modemimi iş yerimde denedim orada sorunsuz çalışıyor demek ki kablo ve modemimde veya bilgisayarımda bir sıkıntı yok. Müşteri hizmetlerine bir teknik destek elemanı gönderme şansınız var mı diye sorduğumda paralı bir uygulama olduğunu söyledi peki ne yapacağız dedim ben sizin hatanız yüzünden bir de para mı vereceğim? Yapacak bir şey yok deniyor. taahhüdüm biter bitmez kapattıracağım bir daha Türk Telekom asla.

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget