İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Türk Telekom Fiber İnternet Sorunu

İnternetimin gelip gitmesi nedeni ile 9 Ekim müşteri hizmetlerini aradım müşteri hizmetleri kesintiler olduğunu söyledi servisten birini göndermişler evin üzerine çıkıp kontrol etmiş oraya kadar internet ölçümü iyiymiş dediler ki ya iç tesisatta sorun var ya da modemde, tesisatçı çağırdım sorun yok, başka bir servis çağırdım ''yeni modem alalım'' dediler. Fibere uygun değilmiş aldık onda da sorun çıktı. Kurulumu yapılamadı müşteri hizmetleri ile birlikte denediler. Bu şikayeti yaklaşık 7-8 ay önce yine yaşadım aynısını o zamanda yeni modem aldım yine 6 ay kadar da onu kullanmıştık yani 1 yıl içinde 2 modem gitti ki onlar arızalı değildi. Sorunu öğrendim fibere geçmişiz TTNET gelip modemi değiştirmesi gerekirken ya da uyarması gerekirken ben bu sorunlarla uğraştım. Ayrıca fibere geçildiği zaman bazı arkadaşlarımın gelip modemlerini ücretsiz değiştirmişler. Ben gidip Türk Telekom'dan ücretli modem aldım!

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget