İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Türk Telekom Tivibu Modem Sorunu Çözülmedi!

TTNET internet ve Tivibu kullanıyorum. Şimdiye kadar problem yaşamıyordum, son 4 haftadır Tivibu'nun verdiği modem bozuk, wireless bağlantı kuramıyor. Bu arızayla ilgili sürekli Gayrettepe'ye gidip servis talep ettik. Telefona mesaj geliyor yönlendirildi diye ama bir önceki gün için! Komik oluyor tabi ki. Bu kadar ilgisiz bir çağrı merkezi anlayışı olan firma nadir görülür. Hem internetim yok cabası olarakta Tivibu almamın tek sebebi olan futbol maçlarını izleyemedim. TTNET kalitesini çok kötü düşürmüş durumda, herkes birbirine yönlendiriyor herkes mutsuz tam bir kaos var. TTNET kullananlara Allah sabır versin. Çözülür mü? Evet çözülür ama yaratılan ön yargı artık çok zor değişir. Bir de iptal için 480 TL talep ediliyor:) sorun bende mi yok bu düzende mi? Ben 1 aydır hiçbir şey yapamıyorum bu dönemin zararını kim karşılayacak? Benden bu kadar.

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget