İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Hotiç Ayakkabı Onarımı Reddedilen Ayakkabı!

Genellikle ayakkabılarımı sezon indirimleri olduğu sırada alırım ve daha sonradan kullanmaya başlarım. Aynen bu şikayette bulunacağım ayakkabıda da benzer süreci yaşadım. Aldıktan sonra yaklaşık 1 yıl kutusunda sakladığım hiç kullanmadığım ayakkabımı kullanmaya başladım ve 15-20 gün içerisinde süet derinin yırtılmaya başladığını fark ettim. Aldığım mağazaya durumu anlattım ve tadilat için ayakkabımı bıraktım. Yaklaşık 2 hafta sonra Hotiç'ten şöyle bir mesaj aldım değerli müşterimiz inceleme talebiniz olumsuz sonuçlanmıştır. Ürününüzü bıraktığınız mağazadan alınız fiş no:TMM0320220. Ayakkabının da hiç kullanılmadığı o kadar belli ki giydiğimde hala çorabıma boyası geçiyor derinin. Bariz kullanılan süet deri sıkıntılı 2 hafta bunu inceleyip reddetme sebebiniz ne 15 gün ara sıra kullanılan ayakkabı yırtılır mı? Sık sık alışveriş yaptığım markanın müşteri memnuniyeti buymuş üzücü.

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget