İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Best Van Turizm Bilet Fiyatı!

Muş'tan telefonla Denizli için bilet ayırttım. Benden bir gün önce aynı yolu giden arkadaşımın 90 liradan gittiğini bildiğim için fiyat sormadım fakat sabahtan internetten 90 liradan bulduğum Best Van biletini otogardan alayım diye düşünmem hataymış. Otogara geldiğimde kendini uyanık zanneden firma çalışanı biletin 110 lira olduğunu söyleyince bende yukarıda yazdıklarımı söyledim. 90 lira olan bileti bana neden 110 liradan satmaya çalışıyorsunuz internette 90 lira dedim göstereyim hatta size dediğimde hemen sistemden girip koltukları satıldı gösterip kapattı tabi benim bunu anlamadığımı sanarak ''satın alın o zaman " dedi bende tamam dedim baktım az önce baktığım boş koltuklar kapatılmış. Bende bileti almak istemediğimi söyledim. K** K** firmasından Muş'ta olduğunu bilseydim Best Van'a hiç gitmezdim biletimi saygılı düzgün insanlardan 100 liraya aldım. Helal olsun son kuruşuna kadar.

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget