İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Türk Telekom Tivibu Teknik Destek Vermiyor!

Yaklaşık 5 senedir Tivibu kullanıyorum. 2 aydır mozaiklenme ve donma problemi yaşıyorum ve TV izleyemiyorum. Üstelik bu hafta bir de Tivibu kutusunun kumandaya cevap vermemesi problemi eklendi. Müşteri hizmetlerini defalarca aradım, hiçbir geri dönüş olmadı, arayan olmadı. Dalga geçer gibi 3 gün sonra telefonuma probleminiz giderilmiştir mesajı gönderiyorlar. Dün gece yine aradım ve teknik servisin problem için gelmesini talep ettim. Bana hafta içi bir saat veriyorlar, o saatte çalıştığımı ve iş yerimin uzak olduğunu bu nedenle cumartesi-pazar ya da hafta içi akşam 7'den sonra gelmelerini istedim. Telefondaki görevli önümüzdeki 1 ay boyunca hafta sonları dolu olduklarını gelemeyeceklerini söyledi. Her ay faturamı gönderen, bana yayın sağlayamadığı gibi teknik destek de sağlamayan bu firmayı şiddetle kınıyorum ve 3 ay sonra bitecek taahhütüm sonrası aboneliğimi iptal edeceğimi belirtmek istiyorum.

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget