İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Türk Telekom Şaşırtan Fatura!

Vergiye tabi olmayan ücretler *Mobil ödeme 70,00Toplam 70,00Türk Telekom'a kayıtlı telefon hattımdan geçen ay 70 TL kesinti yaptılar. Aradım müşteri hizmetlerini "bir yerlere abone olmuşsunuz" dediler. Halbuki hat kesinlikle 3 aydır elimde değil ve kullanmıyorum. Telekom abonelikleri iptal ettiğini söyledi. Bir numara verdi, orayı aradım iptal ettiklerini ifade ettiler. Daha sonra telefon hattımı kapatmak istedim, tekrar müşteri hizmetlerinden aradılar. 35 TL sabit alınan ücreti 11 TL'ye düşüreceklerini ifade ettiler. Ben onlara kanıp neyse hat kalsın başkaca ücret gelmeyecekse dedim. Şu an 106 TL'lik faturayı görünce şaşkına döndüm. Haksız kazanç sağlıyorlar.

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget