İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Avva Giyim Fatura Sorunu Ve İlgisizlik!

Avva'nın internet sitesinden iki farklı sipariş verdim. Faturalar e-mailime geldi. aAncak fatura adresine değil teslimat adresine kesilmiş. Ürünleri alırken not kısmına özellikle yazdım fatura adresi ile teslimat adresi farklı diye ancak buna rağmen doğru adrese fatura kesmeyi becerememişler. Neyse aradım çağrı merkezini söyledim telefondaki hanımefendi faturanın doğru kesildiğini iddia etti. Uzun açıklamalar sonunda kendisine kabul ettirebildim yanlış kesilmiş olduğunu. Biz size dönüş yapacağız dediler. 3 gün boyunca dönüş olmadı. Bu esnada tabi ki ürünler elime ulaştı. bir de ne göreyim medium sipariş ettiğim gömleği large olarak göndermişler. Ertesi gün tekrar aradım fatura için başka birisi çıktı telefona ve aynı sorunu en baştan kendisine anlatmak zorunda kaldım. Gün içinde dönüş yapılacağı söylendi. Ancak 4 gün geçmiş olmasına rağmen hala geri dönüş yapan yok. Bin pişman ettin Avva.

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget