Tuzla marina carrefoursa'da 16 ekim pazar gunu saat 17.00 civarinda alisveris sonunda 3 tane kasa dolasip her defasinda bekleyip kasa kapandigi soylendi ve sonunda Ö.Ü isimli bayan kasiyeriniz tekrardan baska kasaya yonlendirnek istedi. Biz zaten 3 kasa dolastigimizi belirttikten sonra islemi almaya basladi. Alisveris icindeki bir ururun barkodu okunmasi ve bize bunun karsiligi olarak urunu baska bir seyle degistirmemiz gerektigi soylendi. Biz bunu kabul etmedigimizi, bu barkodun okunmamasi kurum sorunu oldugunu soyledigimizde "hi hi evet, tamam" gibi bastan savma, asagilayici, edepsiz ve ukala cevaplar verdi. Yetkilisiyle gorusmek istedigimizde yine ayni ukala tavrini devam ettirip herhangi bir ozur bile dilenmedi ve edepsiz hal ve kareletlerine devam etti. Kurumun adini bu tarz vasifsiz elemanlar ile lekelemeye devam ettiginiz muddetce bundan sonra alisveris yapmayi dusunmeyecegimiz bir market zinciri oldunuz.
Yorum Gönder