İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Nilüfer Turizm Yolda Bırakıp Gidiyor ve Müşteri Hizmetlerine Ulaşılmıyor...

10.14.2016 tarihi cuma günü Dudullu'dan İzmir'e giden otobüse bindim. Bursa çıkışı Hamitbey yolcu indirme ve bindirme yerinde şoföre akşam namazı kılacağım ve 5 dk. bekleyebilir misin? Dedim. O da geç kalma dedi. Sadece farzı kılıp koştum. Ama otobüs gitmişti. İnternetten ne kadar Nilüfer numarası varsa aradım. 0850'li 18 defa İstanbul numarasını 10 defa ve Bursa numarasını 12 defa ve İzmir numarasını 10 defa arayınca İzmir hareket merkezine ulaştım. Arkadan gelen otobüsün beni alacağını söylediler. 2.5 saat onu bekledim. Neyse bindim. İzmir'e geldiğimde eşyalarımı sordum. Şarj cihazım yoktu kaybetmişler ve dosdoğru ilgilenen bir yetkili bulamadım. Hala müşteri hizmetlerine ulaşamıyorum. Ve bir yetkili de arayıp özür dilemek. Bu firmayı Ulaştırma Bakanlığına ve bilumum ne kadar medya varsa onlara şikayet edeceğim.

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget