İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Vodafone SMS Paketi Kullanmadan Bitti.

21.10.2016 tarihinde Vodafone Yanımda uygulamasından 5 TL karşılığında 100 SMS aldım, "hattınıza yüklenecek" dedi daha sonra mesaj geldi "hattınıza 100 SMS tanımlanmıştır" diye, 7 mesaj sonrasında tekrardan mesaj geldi "SMS paketinizin %100'ünü kullandınız"diye. Bunun üzerine müşteri temsilcisini aradım, "fatura döneminize yakın olduğu için 7 SMS veriyoruz" dedi, ben de bu lafın üzerine "bu nasıl bir şey?"dedim. Normal mesaj 60 kr. iken 7 mesaja 5 TL almanızda sorun yok mu yani? Madem böyle bir kural var Vodafone Yanımda uygulamasında neden yazmıyor? Hem bilgi mesajı atıyorsunuz "hattınıza 100 SMS tanımlanmıştır" diye sonradan 7 adet diye mesaj atıyorsunuz. Ben böyle bir şeyi kabul etmiyorum ve paramın iadesini istiyorum ya da 100 SMS hattıma tanımlanmasını istiyorum.

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget