İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Sespa Yayıncılık Yanıltıyor!

Sespa Yayıncılık'tan eylül ayında birkaç kez iş yerimi aradılar. Gelmelerini istemediğim halde çok aradıkları için "tamam gelebilirsiniz" dedim. Ben istemediğim halde ingilizce öğrenme setini satmak istediler. 14 gün değişim süresi vardı ama araya tatil girecekti bayram tatili. Sözleşme kağıdına küçücük en üst köşeye 10 taksit yazılmış. İşlerimin yoğunluğundan fazla inceleyemedim. İlk kez böyle bir alışveriş yaptım, geri verme süresi de geçtiği için veremedim. Normalde toplam tutar 584 TL görünüyor, bana nisan ayına kasım ayında ilk ödememi yapacağımı ve toplam 6 taksit olduğu söylendi ama üst tarafa 146 TL yazılmış onu da peşinat olarak iki taksit alacaklarını söylediler ama sonra fatura geldi ve toplam 730 TL. Benimle görüşen bayana mesaj yazdım "benim ödemem gereken toplam 584 TL" diye "geriye 8 taksidiniz var" dedi bana. Pişmanlığımı dile getirdim. Sözleşmede 6 taksit var.

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget