İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Delta Teknik Servis Müşteri Temsilcisinin Tavrı!

Merhaba, 21 Ekim'de saat 14:30 civarında yaptığım görüşmede (müşteri temsilcisine bağlanmak için ciddi bir süre bekledim), karşıma çıkan müşteri temsilcisinin tavırlarından şikayetçiyim. Arkadaşa derdimi anlatmaya çalışıyorum. Ancak arkadaş derdimi anlama ve çözme derdinde değil. Tam tersine telefonu bir an önce kapatıp, iş performansını iyi göstermeye çalışıyor. Sıkıntım telefonumun başka bir müşteriye verilmiş olma ihtimalinin olması. Çünkü geçen hafta kendi siteniz üzerinden sizinle paylaştığım müşterinize ait telefon numarasından, tamire gönderdiğim telefonun çalınmış veya kaybolmuş olma ihtimalinin olduğuna dair mesaj aldım ve bu durumu geçen hafta size bildirdim. Ancak bugüne kadar bırakın bir çözümü, çözüm girişiminde dahi bulunulmadı. Son olarak eğer farklı bir telefon gönderirseniz ve bu telefondan dolayı adli olarak bir sıkıntı yaşarsam, sorumlusu sizsiniz. BİMER'e yazdım.

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget