İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Wrangler Firma Ürününün Arkasında Değil.

Boyner mağazasından aldığım 1 adet Wrangler kotun ağ bölgesinde yırtılmalar ve sökülme meydana geldi. İade veya değişim için ürünü almış olduğum Boyner götürdüm, Boyner müşteri ilişkileri yetkilileri pantolonun Wrangler'in yetkililerine gönderileceğini söylediler ve 15 gün gibi bir zaman diliminden sonra dönüş yaparak firmada red cevabı geldiğini bildirdiler. Ben ürünü verirken cevabın yazılı olarak bana bildirilmesini istemiştim bunun üzerine red yazısını A4 kağıdı üzerine yazılmış her hangi bir yetkilinin ne adı ne de imzası olan bir kağıt parçası verildi. Kısaca satıcı olan Boyner firması bu ürünü gerçekten imalatçı firmaya gönderdi mi ben bundan dahi şüpheliyim, ciddi paralar ödenerek alınan bu ürünleri satan isim yapmış kurumsal firmaların tüketici olan müşterileri mağduriyetlerini gidermesini diliyorum.

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget