05/09/2016 tarihinde KVK Bakırköy teknik servise bırakmış olduğum Sony C5 ultra beyaz telefonum teknik arızası nedeni ile 3 gün sonra tarafım aranarak sıfır cihaz verileceği bildirildi ancak 21/10/2016 tarihi olmasına rağmen telefonum teslim edilmedi. KVK ve Sony ile defalarca şikayet maili atmama rağmen hiçbir şekilde olumlu cevap alamadım. KVK topu Sony'e atıyor. Sony Türkiye'de yurt dışındaki Sony'e atıyor. Sony'e bir çok kez başka öneriler de de bulundum. Aynı cihazın başka rengi de olur ya da aynı cihaz yoksa ellerinde üst modelini yollasınlar arasındaki farkı nakten verebilirim ya da paramı iade etsinler bende başka bir telefon alayım ya da KVK teknik servisten cihazın değişimi ile ilgili imzalı bir servis formu vermeleri takdirde telefonu aldığım bayii mağduriyetimi gidereceğini bildirdim ancak KVK bu formu veremediklerini bildirdiler. Sony ve KVK'dan şikayetçiyim!
Yorum Gönder