Merhaba, 31 Mart 2016 tarihinde sitenizden almış olduğum samsung galaxy j7 jh00h duos cep telefonu cihazın alt menü tuşları bozuk olduğundan dolayı garanti belgesinde bize belirtilen Delta servis'e ürünü kargo ile gönderdik. Bu sabah itibariyle ürün tamir işlemi yapılmadan bize geri kargolandı. Delta servisi aradığımızda ise ürün garanti kapsamı dışında, bizde kayıtlı böyle bir ürün yok, bu imei numarası ile anlaşmamız yok, düzenlenen evrak sahte şeklinde geri dönüş aldık. Size hiç bir şekilde ulaşamıyoruz. Siteniz yeterince aydınlatıcı değil. Sizlere telefon numaramı veriyorum. Lütfen benimle iletişime geçin. Aksi takdirde anlaşmalı hukuk bürom aracılığı ile tüketici mahkemesine başvuru yapacağım. Saygılarımla.
Yorum Gönder