İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Pınar Denge Laktozsuz Sütün Rengi Kahverengi.

15.10.2016 tarihinde Cevahir Migros'tan 6 adet 1 lt, 6 adet de 200 ml Pınar Denge Süt aldım (2.ürüne %50 indirim vardı) dün akşam içmek için 1 lt sütlerden birini açtım sütün rengi kahve rengine yakın bir tondaydı tadı da tuhaf geldi. Pınar Tüketici Hattı'nı aradım müşteri temsilcisi sütün pastorize edilirken karamelize olduğunu ve sağlık açısından bir sakıncası olmadığını söyledi. Israrım üzerine sütleri benden alıp başka sütlerle değiştireceklerini söylediler. Geçen hafta Pınar marka başka bir üründe yine benzer bir sorun yaşamıştım, 6737416 bu numaradan şikayeti okuyabilirsiniz o ürünü geri almaya gelen firma görevlisine sütleri de verdim. Piyasanın en pahalı süt ürünlerini satan bir firmanın ürünlerini müşteriye ulaştırmadan önce daha yüksek bir kalite kontrol sistemi olması gerektiğini düşünüyorum.

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget