LG g4 tlf logo ekranında kalma ve açılamama problemiyle servise gönderdim. Bootloop problemi olduğunu tahmin ettiğim tlf 19. iş gününde aldığım mağazaya onarım tamamlandı diye gönderildi. Onarımın tamamlandığını söyledikleri tlf aynı problemin devam etmesinin yanında tlf şarj almadığını fark ettim. Üzerine lg'nin sahip olduğu, yasal sürenin mağazaya giriş ve çıkış tarihlerini kapsamadığını servisin onarım sürecini kapsadığı saçmalığıyla karşılaştım. Sen tlf onardım diye 19. iş gününde geri göndereceksin ki onarmayıp zarar vereceksin sonra da ben yasal süremi doldurmadım teslim ettim, problem varsa yeni kayıt açılacak diyeceksin? Pes, yetkiliye sorduğum "her seferinde onarmayıp 19. iş gününde gönderdiğin telf yıllarca bana vermeme hakkına sahipsin yani öyle mi?" soruna lakayt bir şekilde evet böyle bir hakkım var cevabını alıyorum. Kimin ne hakkı varmış detaylıca öğreneceğim, konuyla ilgili yasal süreci başlatmak adına her şeyi yapacağımdan emin olabilir.
Yorum Gönder