İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Pegasus Havayolları Parçaladıkları Bagajın Sorumluluğunu Almıyor!

Pegasus İzmir-Ankara gerçekleştirdiğimiz uçuş sonrasında bavulumu teslim aldığımda (Samsonite) alt tarafının parçalanmış olduğunu gördüm. Ankara Esenboğa'daki hasarlı bagaj yetkililerine giderek ne yapmamız gerektiğini sordum. Yetkilinin yönlendirmesi sonucu, tutanak tuttuk, daha sonra bavulu satın almış olduğum markaya göndererek hasarın tamiri ile ilgili rapor hazırlamalarını istedim. Marka ilgili bavulun tamir olamayacağına dair bir rapor hazırlamış. İlgili raporu, müşteri ilişkilerine, bavulun da fotoğrafları ile birlikte yolladım. Pegasus'dan gelen cevap: yapabileceğimiz bir şey yok. Hasarınız küçük bu sebeple biz bunun zararını karşılayamayız! Böyle bir şey görmedim. Bavulumu parçala, hasarlı bagaj diye yalandan bir birim koy ama sonuç yok! İlgili marka tamir edilemeyecek derecede hasarlı diyor, Pegasus küçük hasar bu biz bir şey yapamıyoruz diyor.

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget