İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Sunny Bitmek Bilmeyen Tamir Süreci.

01.10.2016 tarihinde görüntü arızası nedeni ile servise verdiğim televizyonum hala bu zamana kadar tamir bekliyor.01.10.2016 tarihinde ellerim ile yetkili servise götürdüğüm televizyonun arızası aynı gün içerisinde sonuçlanmış ama çözüm için fabrikaya gönderileceği söylendi. Hafta sonu olduğu için arkadaşlar gönderim yapamayacaklarını, ancak pazartesi ya da salı günü gönderim yapabileceklerini söylediler. Fakat salı günü aradığımda ellerinde TV boyutuna göre kutu olmadığından gönderim yapamadıklarını ilettiler bana:) ne kadar komik bir gerekçe. 13.10.2016 tarihinde LED arızasından dolayı fabrikaya teslim olan televizyonum hala o günden beri tamir için bekliyor. Her gün aramama rağmen fabrikadaki çağrı merkezi elemanları sürekli olarak bana aciliyeti bildirdiklerini söylüyorlar ama bu tarih oldu hala TV'nin durumu meçhul. Böyle bir anlayış görmedim ilgisizliğiniz için teşekkürler Sunny.

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget