İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Vodafone Net Eksik Evrak Talebi.

24 ay sözleşme ile evime Vodafone'dan ADSL bağlattım. Yaklaşık 6 ay sonra evraklarım olmadığı ve en yakın Vodafone Net bayisine giderek evraklarımı tamamlamam gerektiği söylendi. Ben de "eğer evrakları kaybettiyseniz adresime gelir evraklarınızı alırsınız" dedim. Öyle bir uygulama olmadığını ve bu işlemleri yapmazsam internetimin kesileceğini söylediler. Ayrıca da kalan sözleşme için ceza ödemem gerektiğini söylediler. Bu konu ile ilgili olarak şikayet kaydı oluşturdum. Cep telefonuma sorunun çözüldüğü ve 0850 542 0 542'yi arayıp bilgi almamı anlatan bir SMS geldi. Call Center'ı aradığımda yine aynı konu konuşuldu ve sorunun çözülmediği ortaya çıktı ve yine şikayet kaydı oluşturdum. Haftaya Tüketici Hakem Heyeti'ne başvuracağım. Bu arada yaklaşık 1 haftadır da hız sorunumu çözemediler, çözüm olarak da hızı 4 Mbps'e düşürdüler.

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget