İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Calvin Klein Firma İlgisizliği ve Müşteri Memnuniyetinin Bu Denli Önemsiz Olduğu Bir Firma!

Ankara Cepa Calvin Klein'dan spor ayakkabı aldım. 1.5 ay sonra ayakkabı sökülmeye başladı. Değişim ya da iade talep ettim İtalya'ya göndereceğiz dediler ve 1 ay süre verdiler. Süre sonunda haber vereceklerini söylediler. 2 ay geçmesine rağmen hiçbir haber gelmedi. Bizzat mağazayı aradım ayakkabının tadilat olduğunu fakat İstanbul'dan gelmediğini söylediler. Merkezi aradım Ankara'da olduğunu söylediler. Kimsenin birbirinden haberi yok ayakkabı gelmiş ama tadilat yapılmamış aynı duruyor. Bir hata olduğunu tadilat için yeniden göndereceklerini ve bunun içinde 1 ay beklemem gerektiği söylendi. Boşuna 2 ay beklemiş oldum yani. Değişim veya iade istedim kabul etmediler. İstersek tüketici mahkemesine gidebileceğimizi söylediler. Ben böyle saygısız ve lakayıt bir firma daha görmedim. Bir daha asla bir şey satın almam. Dünyanın parasını alıyorsunuz ama hizmetinizde gram kalite yok.

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget