İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Pegasus Havayolları Uçuş İptalinde Yapılan Kesinti.

Pegasus Havayolları'ndan kızım için İngiltere'ye gidiş dönüş uçak bileti aldım. Ancak 15 Temmuz olayları nedeniyle yeşil pasaportlu olması nedeniyle 30.07.2016 gidiş ve 20.08.2016 dönüşü olan uçuşlarını iptal ettirmek zorunda kaldık. Bu durumu da önce bileti tedarik eden acenteye daha sonra da ilgili firmaya ilettim. Malum olaylar nedeniyle bu biletlerle ilgili iptallerde herhangi bir kesinti ve ceza uygulamadan iadesinin yapılacağı ile ilgili bana mail gönderdiler. Kamu personeli olduğumuza dair bir takım belgeleri de talepleri üzerine gönderdim. Bana konuyla acentenin ilgileneceğini yazdılar. En sonunda da ödediğim 950,00. TL karşılığında yalnızca 328,00. TL geri ödeme yaparak konuyu kapattılar. Bana en son gönderdikleri mailde başvurunun 08.08.2016 tarihine kadar yapılmadığı için kesintisiz iade yapamayacaklarını söylediler. Oysa ki ben başvurumu 29.07.2016 'da yapmıştım.

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget