İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Türk Telekom İnternet Daima Kopuyor!

Ne yazık ki evimde TTNET yalın net kullanmaktayım. Hayatımın en büyük hatasını yaparak TTNET'e bulaştım. 1 yıldır internetimde daima kopukluk yaşamaktayım. Şu an 10 günü aşkındır internetim yok. Çağrı merkezini aradığımda hep aynı şeyleri söyleyip duruyorlar. Sebebini kendilerinin de bilmediği bir sorun. Her gün bas bas bağırıyorlar Türk Telekom öyledir böyledir diye, ben bu kadar vasat bir kurum görmedim. Son olarak bir süre daha internetim gelmezse Tüketici Mahkemesi'ne başvuracağım. Neye mal olursa olsun dava açacağım. Açtığım kayıtlar umurlarında değil. Paralarını takır takır alırlar fakat 10 günden fazla sebebini bilmediğim bir şeyden dolayı internetsiz bırakırlar. Muhatap yok, görüşülecek kimse yok.

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget