İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Shoetek.com.tr İlgisiz Personel.

Shoetek.com.tr'den ayakkabı aldım attıkları maildeki kargo linki açılmıyor müşteri hizmetlerini arıyorum oldukça ilgisiz bir çağrı merkezi personeli senli benli konuşma tarzları var whatsapp tan mesaj attım oradaki personele sordum kargo takip numarası yok mu diye size SMS gelecek dedi siz mi göndereceksiniz yoksa kargo şirketi mi bana bu SMS'i atacak diye sordum personelin bana verdiği cevap''evet doğrudur'' oldu. Yani ne sorumu anlamış ne de düzgün bir cevap vermiş oldu artık Shoetek.com.tr'den uzak duracağım kesin personeli çok fazla ilgisiz alakasız zorla çalışıyorlarmış gibi bir tavırları var.

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget