İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Flo Ziylan Mağazacılık İade Tutarını Ödemiyor

İnternetten 161** sipariş numarası ile bayan ayakkabısı satın aldım. Ürünü 11.10.2016 Pendorya (Pendik) mağazasından iade ettim. Mağaza görevlisi (K. bey) 2 iş gününde tutarın kredi kartıma iade edileceği bilgisini verdi fakat 2 gün sonra işlem gerçekleşmeyince mağazayı tekrar aradım, bu sefer de mağaza müdürü (F. hanım ile) hiç de hoş olmayan bir görüşme sonrası tutarın 15 iş günü sonra geri ödeneceğini öğrendim. Tüm bu saçmalıkları Flo-Ziylan  genel merkezi arayarak ilettim, bu sefer de 20 iş günü sonra iade bilgisi aldım. Bugün tekrar müşteri hiz. arayarak ürünün akıbetini sorduğumda tarafımdan yeni bir iade talebi alarak 20 iş gününün bugün genel merkeze iletildiğini söylediler! Bu nasıl bir saçmalık! Yetkililerden en kısa zamanda kesin bir açıklama bekliyorum. Firma yetkilileri tarafından aranmadığım ve mağduriyetim en kısa zamanda giderilmediği takdirde tüketici mahkemesine başvurarak yaşamış olduğum bu sinir harbini onlara yaşatacağım.

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget