Birkaç haftadır Yamiba.com uygulamasını kullanıyorum ve bugün gerçekten şok edici bir olay yaşadım. Arkadaşım ile birkaç saat arayla kahve falları yolladık ve noktasına, virgülüne kadar aynı yorumu yolladı. Burada bu konudan şikayetçi birkaç kişi daha olduğunu gördüm. Firma hiçbir şekilde yardımcı olmuyor. Burada çektiğimiz acılar arasında bir umut, 20 lira verip bir fal baktırıyoruz. Zaten beş satır yolladıkları yetmiyor, bir de herkese otomatik aynı şeyi yolluyorlar. Tek kelimeyle saçmalık. Duygularımız üzerinden para kazanmaya çalışıyorlar ama helal etmeyeceğim.
Yorum Gönder