Bahsi geçen firmaya ücretsiz kargo diyerek adı sanı duyulmamış bir firmaya ürünümü verdi. Yaklaşık 5 gündür teslimat bekliyorum. Telefon açıp sorduğumda, yardım istediğimde, bir de siz görüşseniz dediğimde "Armi Minder" firma yetkilisinden bir güzel fırça yiyip, bağırılıp çağrıldım. Bu durumu hem ticaret ahlakına, hem de bir kadına yakıştıramadım. Kendilerine telefonda da söylediğim gibi bir Egeli olarak İzmir merkezli bu firmaya hakkımı helal etmiyorum.
Yorum Gönder