13.01.2017 tarihinde Reeder marka cep telefon aldım. Aldıktan sonra 26.01.2017 tarihin de servis talebinde telefonda donma sıkıntı oluyor. Servise gönderdim 08.02.2017 tarihinde telefon geldi yapılan işlem yazılım güncellenmiş 08.02.2017 tarihinde telefon tekrar geri gönderdim. 28.02.2017 tarihinde tekrar geri geldi. Bu defa yapılan işlem sorun görülmedi. Batarya şarj edildi. Cihazı teslim aldım cihaz yine aynı sorun devam ediyordu. Bende hakkım olan Hakem Heyetine 29.02.2017 tarihinde müracaatta bulundum.24.03.2017 tarihinde cihazı ekranı tamamen gitti tekrar servis talebinde bulundum. Bu deva servis kullanıcı hatası diye 435 TL ücret talebin bulundular. Cihazı alalım 3 ay olmamış cihazı 1 ay kullanmamışım, 435 TL kabul etmediğini belirtince cihazı yapmadan tekrar geri göndermişler. Sorunumun giderilmesini talep ederim.
Yorum Gönder