Vodafone telefon hattım üzerine 05/04/2017 tarihinde Konya Vodafone Kibrit şubesinden hattım üzerine kampanyalı Samsung j7 Prime telefon aldım. Şubede telefonumu kurulumunu yapıp teslim ettiler. Telefon iki gün sonra tuşları basmamaya, ekranı kilitlenmeye başladı ve bu süre zarfı içerisinde telefonu doğru dürüst kullanmadım bile. Telefonu aldığım şubeye götürdüm telefonun bozuk olduğunu tuşlarının basmadığını vs. Bütün şikayetlerimi söyledim. Onlarda bizlik bir şey yok Samsung servisine götürmemizi söylediler. 10/04/2017 tarihinde servise teslim ettim. 13/04/2017 tarihinde Samsung servisi telefonunun bol miktarda sıvı aldığını oksitlendiğini söylediler. Bu durumun 2-3 günlük bir durum olmadığını yani bizim kullandığımız süre zarfında yaşanmadığını daha önce olan bir şey olduğunu söylediler ve bu durumun giderilmesi için 400,00 TL ana kart ücreti talep ettiler. Yeni telefon için ve garanti kapsamında olan tel için bizden talep ettiler. Bozuk telefon için değişim yapmadıkları gibi tamiratını da yapmadılar. Bizlik bir şey yok deyip her iki yerde teli iade almadılar. Telefonun iade alınıp yenisiyle değiştirilmesini istiyorum.
Yorum Gönder