05.04.2017de Facebook hesabımda gezinirken bir videoyu izlemek için tıkladım. Yönlendirdikleri sitede izlemek için *onaylıyorum* tuşuna basmanız gerekli diye ifade çıktı. Ben de istemsizce tıkladım. Ancak video açılmadı, sayfayı kapattım. Hemen ardından telefonuma mesaj geldi. Mesaj iadesi yapılmamaktadır şeklinde başlıyor ve aylık 64 TL, haftalık 16 TL gibi bilgileri içeriyor.Aşırı derecede sinirlendim zira istemediğim bir siteye, deyim yerindeyse kapana düşürülerek üye yapıldım ve benden para kesildi. Önce üyeliğimi iptal ettim ve Vodafone müşteri temsilcisini aradım ama yapabileceği bir şey olmadığını söyledi.Söz konusu sitenin numarasını verdi [08505322155] Telefonu aradım ve kavgalar sonucu parayı hesabıma yatıracaklarını söylediler. IBAN 'ı verdim ama parayı hesabıma yatırmadılar. Acilen paramı istiyorum. Bu Vodafone, sitenin ortak suçu.
Yorum Gönder