Vodafone' den şikayetçiyim, doğrulama işlemi istemeden mobil üyelik yaptırılıp faturaları yükseltiyorlar. Vodafone ve mobil izleme denilen firmaların beraber çalıştıklarını düşünüyorum.
İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri
Vodafone' den şikayetçiyim, doğrulama işlemi istemeden mobil üyelik yaptırılıp faturaları yükseltiyorlar. Vodafone ve mobil izleme denilen firmaların beraber çalıştıklarını düşünüyorum.
Bu Şikayet https://tuketicikosesisikateyler.blogspot.com.tr adresinden izinalınmadan kopyalanmıştır...
Yorum Gönder