Üyelik için herhangi bir onayım olmadığı halde spor paketine üye yapılmışım. Hattım yeni ve 2. hattım. Akşamları 10 dakika bile konuşmuyorum atıl halde yani. Her hafta 10 TL para çekmişler. Müşteri hizmetlerini aradığımda biz bir şey yapamayız siz onay vermişsinizdir diyor. Ne zaman üye olmuşum diyorum bilmiyoruz diye cevap veriyorlar. İptal için bana YBS diye bir firmanın numarasını veriyorlar. Arıyorum müşteri hizmetlerine ulaşamıyorum. Vodafone bu işi çözmezse hattı bana satan Vodafone bayine ve bu firma hakkında usulsüzlük elimdeki belgeler ile suç duyurusunda bulunacağım. Hattımı da başka operatöre taşıyacağım.
Yorum Gönder