İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Fırıncızade İkram Sunduklarından Para Alıyorlar.

Fırıncızade İkram Sunduklarından Para Alıyorlar.

Bugün gün yapmak için park caddesindeki Fırıncızade'ye gittik. Önceden de birkaç kere gidip memnun kaldığımız için yine bu mekanı seçtik. Önceki toplantılarda masaya konan aperatifler ikramken bugün masaya konan aperatiflerden (2'şer tane mercimekli köfte ve mücver) 8 kişiden kişi başı 7 lira ücret aldılar. Hesaba itiraz ettik el değiştirdiklerini söylediler ama düzeltme yapmadılar. İnsanları bu şekilde saf yerine koyan bu restoranın davranışını bilin. 1 hafta sonra adlarının Aspava olacağını söylediler.

Bu Şikayet https://tuketicikosesisikateyler.blogspot.com.tr adresinden izinalınmadan kopyalanmıştır...

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget