L koltuk takımı aldım, 19 mart'ta alışverişimi yaptım 14 nisan'da geleceği söylendi bugün iki kerede aradım kesin geleceği söylendi sabahtan beri evde bekliyorum. Sizin yüzünüzden işlerimi erteledim, saat 8 oldu ve hala ürünüm gelmedi. Sitede verilen numarada saatten dolayı açılmıyor. Ben böyle saçmalık görmedim bir kargo numarası bile yazılmamış, iletişime geçebileceğim yaptığım alışverişten şimdiden pişmanım. Üstelik parası hemen kesiliyor ama kargom gelmiyor.
Yorum Gönder