İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Dekopasaj.com Ürünüm Gelmiyor.

Dekopasaj.com Ürünüm Gelmiyor.

L koltuk takımı aldım, 19 mart'ta alışverişimi yaptım 14 nisan'da geleceği söylendi bugün iki kerede aradım kesin geleceği söylendi sabahtan beri evde bekliyorum. Sizin yüzünüzden işlerimi erteledim, saat 8 oldu ve hala ürünüm gelmedi. Sitede verilen numarada saatten dolayı açılmıyor. Ben böyle saçmalık görmedim bir kargo numarası bile yazılmamış, iletişime geçebileceğim yaptığım alışverişten şimdiden pişmanım. Üstelik parası hemen kesiliyor ama kargom gelmiyor.

Bu Şikayet https://tuketicikosesisikateyler.blogspot.com.tr adresinden izinalınmadan kopyalanmıştır...

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget