2016 Nisan ayında Vodafone'a geçtim. Ücretsiz 4.5G servisleri adı altında Spotify programını ücretsiz olarak kullandım. İlk 12 ay biterken, geçen ay, müşteri hizmetlerinden arayarak aboneliğe devam etmek isteyip istemediğimi, taahhüdümün ikinci 12 ayını kullanıp kullanmayacağımı sordular. Ben de aynı avantaj ve hediyeler, özellikle de hediye Spotify kullanımı devam edecekse devam etmek istiyorum dedim. Yetkili, bütün avantajlar ve hediye Spotify kullanımınız devam edecek dedi. Ben de tamam o halde devam etmek istiyorum dedim ve ikinci 12 ay kullanımına başladım. 20 gün kadar sorunsuz olarak Spotify kullandıktan sonra 5 gün kadar önce Spotify üyeliğim kapandı ve şu anda da kullanamıyorum. Müşteri hizmetlerini aradığımda bir güncelleme olduğunu söylediler ve net bir şey söylemediler. Ben Vodafone'un sözünde durmasını ve hediye Spotify kullanımını yeniden açmalarını istiyorum. Şikayetçiyim.
Yorum Gönder