İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Gebze Minibüsçüler Odası Şoför İneceğim Durağa Gitmedi Mağdur Oldum.

Gebze Minibüsçüler Odası Şoför İneceğim Durağa Gitmedi Mağdur Oldum.

34 m 5*** plakalı Gebze Harem minibüsü ile evime gidiyordum, şoför son durağa gitmeyeceğini söyledi. Yaklaşık 45 dakika yol yürüdüm kaldırımı olmayan bir yolda ve o sırada onlarca sıkıntı yaşadım. Yolda duran tırcı bir anda duran araçlar bir ton sorun yaşadım. Lütfen artık Gebze Harem minibüslerine bir çare bulunsun.

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget