İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Türk Telekom Müşteri Memnuniyeti Adına Herhangi Bir Girişimleri Olmuyor.

Türk Telekom Müşteri Memnuniyeti Adına Herhangi Bir Girişimleri Olmuyor.

Yıllardır Türk Telekom faturalı mobil hat müşterisiyim, herhangi bir taahhüdüm olmadığını ve Türk Telekom kullanmaya devam etmek istediğimi söylememe rağmen, müşteri memnuniyeti adına herhangi bir girişimleri olmuyor. Oysa diğer operatörler müşterilerinin taahhütleri bitmeden müşterilerini arayarak, gerekli teklif kampanya indirim vb. haber veriyorlar. Bu bağlamda Türk Telekom vasat davranıyor.

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget