İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Vodafone Şikayeti Dikkate Almıyorlar

Vodafone Şikayeti Dikkate Almıyorlar

1. Pazartesi günleri Yanımda uygulamasına giriş yapılamıyor. Defalarca denememe rağmen. 2. Giriş yapamadığım için Bana Ne Var kampanyasından faydalanamadım. Google Play üzerinden yanımda uygulaması ile yorumlara baktığımda bir çok kişi aynı problemi neredeyse her hafta yaşamış. Ancak Vodafone tarafından herhangi bir cevap verilmemiş. Anladığım kadarıyla bu problem ile ilgili bir çözüm üretme amaçları yok. 3. Bana Ne Var kampanyasında verilen hediyenin kullanım süresi çok kısa. 1 GB için 24 saat kullanım hakkı veriliyor. Haftalık 500 MB verse çok daha iyi. 4. Vodafone online işlemlerden bu problemleri bildirdiğimde bir defa telefonla arıyorlar. Açamadığımda ulaşamadık diye mail atıyorlar. Problem çözme gibi bir amaçları yok. Öyle bir amaçları olsa bu sorunların çözümüyle ilgili mail de atılabilir. Neyse zaten yine aynısını yapacaklar. Çok fazla bir şey beklememek lazım.

Bu Şikayet https://tuketicikosesisikateyler.blogspot.com.tr adresinden izinalınmadan kopyalanmıştır...
Etiketler:

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget