Türk Telekom bilgim olmadan beni oyun sitesine üye yapmış. Benden fatura tutarımın 4 katı para talep edilince durumu fark ettim. Aradığımda rahat rahat konuşup onay vermişsiniz diyorlar. Ben geri zekalımıyım kullanmadığım bir servise dünya para ödeyim? Adamlar resmen haksız kazanç yapıyor Türk Telekom gibi bir firma müsaade ediyor. Konuyu başbakanlık şikayet hattında yazacağım buna birinin dur demesi lazım.
Yorum Gönder