İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Vodafone Spotify Üyelik Alımı Bittiği Halde Ücret Alması

Vodafone Spotify Üyelik Alımı Bittiği Halde Ücret Alması

Vodafone'dan bugün Spotify500 ek paketini aldım. Sitesinde faturasız abonelere 12 TL olarak bilgisi bulunuyor. Aboneliği yaptım 13.99 kesti neyse dedim sorun değil yine de avantajlı ama aktifleştiremedim. Çağrı merkezini aradım o paket Mart ayında bitti, Spotify Premium kullanamazsınız ama 500 mb internetinizi kullanabilirsiniz, yani sadece 500 mb için 13.99 verdiniz dedi. Sitede herhangi bilgi yok. Para kesiliyor ama hizmetten yararlanamıyorum. İade yapamayız dediler iyi dedim hiç yoktan şikayet ederim diye.

Bu Şikayet https://tuketicikosesisikateyler.blogspot.com.tr adresinden izinalınmadan kopyalanmıştır...
Etiketler:

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget