Vodafone ev interneti bağlamak için çağrı merkezinden başvurmuştur. Ancak 12 günlük yasal sürede interneti bağlamadıkları için bende iptal ettim ve "iptal sırasında herhangi bir ücret ödemeyeceksiniz" dediler. Modemlerini dahi gönderdim. 1 ay sonra hizmet bedeli altında fatura çıkardılar. İtiraz için aradım. "Çağrı kayıtlarınızı dinleyeceğiz" dediler. 1 hafta sonra "itirazınız kabul olmuş, faturanızı iptal ettik" dediler. Ancak 3 gün önce genel merkezden arayıp "ödenmemiş faturanız var" dediler. Durumu anlattım ama beni arayan saygısız telefonu suratıma kapattı. Bende hemen Vodafone Net'i aradım ancak 3 gündür ulaşamıyorum bunun sebebini Vodafone'a bayisine sordum "numaranı engellemiş olabilirler" dedi. Ben o faturayı ödeyeceğim ve pazartesi günü Tüketici Mahkemesine gidip şikayet edeceğim.
Yorum Gönder