Muhteşem Yüzyıl'ı hiç yayınlamayın isterseniz. Diziyi izlediğimizden hiçbir şey anlamıyoruz zaten saati 22.30 demişsiniz 12.00'de başlatıyorsunuz resmen bu nasıl tutarsızlıktır ya İnternetten izleyelim diyoruz internetten de kaldırmışsınız koymuyorsunuz artık bu şekilde insanları Fox TV'ye küstürüyorsunuz bilginiz olsun!
Yorum Gönder