8 Nisan 2017 saat 23.50 Kayseri Erkilet Havalimanı'ndan İstanbul' a 23 aylık kızımla THY ile seyahat ettim. Şubat ayında yine kızımla birlikte Kayseri' den İstanbul' a uçuş yaptık. Son iki seyahatimde yaşadıklarımı paylaşıyorum. Şubat ayında ki uçuşumda uçak kabinine binmeden kızım uyuyakaldı, sırtımda kızımın çantası uçak da bir kargaşa hali, hemen oturacağımız koktuk sırasında yer hostesi vardı, yardım istedim kucağımdaki kızımı tutması için yasak hanım efendi diyerek reddetti. Elim kolum dolu sırtımda çanta arkamda insanlar çok çaresiz bırakıldım, bunu pas geçtim, şikayetçi olmadım. Son uçuşumuzda geç saat bebeğim kucağımda acıkmış tost sayı ile veriyor olsa gerek, 1 tane kupkuru tost içecek ayran istedi kızım getirmedi servisi yapan da, kabin amiri bebek yolcu olduğu bilinmesine rağmen bilet ücreti alınıyor ne içecek ne yemek ne mama verilmiyor. Ayran için kızım 15 dakika ağladı yazıklar olsun!
Yorum Gönder