Vodafone bayisinden telefon numaram üzerine telefon aldım. Fatura borcumu veya borçlarımı ödemek için 07.03.2017 tarihinde cep şubeye gittiğimde henüz hattıma fatura borcunun olmadığını söylediler. Ama geçtiğimiz haftadan itibaren, diğer hatlarım aranarak fatura borcunuzu ödemezseniz yasal işlem başlatılacaktır dediler. Müşteri hizmetlerini arayıp durumu anlattığımda cep şubesinden kaynaklanan bir hata olduğunu ama fatura borcunu ödediğim takdirde bir işlem yapılmayacağını söylediler. (ses kayıtları mevcuttur) Ben de içerisinde bulunduğum fatura dönemi hariç geçtiğimiz 2 faturayı ödedim, ama bugünkü müşteri hizmetleri görüşmesinde fatura borcumun geç ödendiğinden dolayı taahhüdümün bozulduğunu öğrendim. Yıllarca kullanmış olduğum bu hattın mağduriyetimi bir an önce düzeltmesini istiyor, bu olayın 1-2 müşteri temsilcisi düzeyinde olduğunu düşünüp Vodafone'un problemi çözeceğine inanıyorum.
Yorum Gönder