İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Türk Telekom 'dan Alamadığım Hizmet.

Türk Telekom 'dan Alamadığım Hizmet.

Türk Telekom internet ve faturalı telefon kullanıcısıyım yaklaşık bir aydır yaşadığım problemden en az 100 defa aradım sürekli kayıt oluşturdum ne gelen var ne giden. En son Telekom ofisine gittim kavga dövüş geldiler. Hiçbir şeyi halletmeden geri gittiler. Çağrı merkezine kaç defa şikayet kaydı oluşturdum. Geri dönüş yapan olmadı. Evde internet kullanıyorum göbeğinde rezil oluyorum. Hala problemim çözülmedi ve iptal ettirmek istediğimde cayma bedeli istiyorlar. Resmen insanlarla dalga geçiyorlar. En son çare şikayetçi olacağım artık.

Bu Şikayet https://tuketicikosesisikateyler.blogspot.com.tr adresinden izinalınmadan kopyalanmıştır...

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget