Vodafone Live TV video. Bu sabah 11 de mesaj geldi aboneliğiniz başladı diye. Ben hiçbir şey istemedim ve kabul etmedim, nasıl bir kandırmacadır, tüm vergiler dahil 56 TL. Her ay otomatik yenilecekmiş 3 dakika içinde iptal ettim. İptal edildi mesajı geldi fakat zorla bir haftalık 14 TL alıyorlar,dakikam yok ise günlük 2 TL ile ücretlendirilecekmiş. Vodafone müşteri temsilcisine ulaşamadım. Mobil ödemeyi bari iptal ettireyim diyorum iptal ettiremiyorum. Tüm Vodafone müşterilerinden düşünsenize her birinden 14 TL alındığını ve böyle mağdur olarak. Ne 56 TL ne 14 TL ne de 2 TL ödemek istiyorum. Vodafone nasıl böyle bir şeye böyle bir duruma alet olabilir, nasıl dakikalarımdan veya faturama yansıtılmasına izin verir, tek aklıma gelen ortak oldukları! Nefret ettim, taahhüdümün olması elimi kolumu bağlıyor. Vodafone ve Live TV şikayetçiyim taahhüdüm olmasa.
Yorum Gönder